ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2023.49-62Ключові слова:
інтернет-маркетинг, інформаційні технології, ІТ-ринок, ІТ-продуктАнотація
Статтю присвячено обґрунтуванню потреби та розкриттю особливостей застосування технологій інтернет-маркетингу на ринку ІТ-технологій. Загалом останнім часом особливо значного поширення набуває застосування інформаційних інтернет-технологій у маркетингу як методології і практично-орієнтованого інструментарію ведення бізнесу, досліджень, впливу на цільову аудиторію. Вплив економічної глобалізації на формування і подальший розвиток інформаційних технологій та їх представлення на спеціалізованих ринках свідчить про процеси розширення масштабів ІТ-продукції. У роботі зазначено, що сучасний інтернет-маркетинг потрібно розглядати як новий вид маркетингу, який передбачає застосування традиційних та інноваційних інструментів і технологій у мережі «Інтернет» для визначення і задоволення потреб та запитів споживачів з метою отримання продавцем прибутку чи інших вигод. Ринок інформаційних технологій є одним з тих, що найбільш динамічно розвивається у світовій економіці. Інтернет-маркетинг і електронна торгівля все частіше доповнюють або замінюють традиційні форми взаємодії ІТ-компаній зі споживачем, тому все важливішим стає ступінь розвитку цих напрямів. Тому одним із основних напрямів зростання економіки України повинна стати підтримка стартапів та технопарків, що дозволить мобілізувати потенціал ІТ-сектору та розвинути інформаційну структуру держави.