ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2023.49-62

Ключові слова:

інтернет-маркетинг, інформаційні технології, ІТ-ринок, ІТ-продукт

Анотація

Статтю присвячено обґрунтуванню потреби та розкриттю особливостей застосування технологій інтернет-маркетингу на ринку ІТ-технологій. Загалом останнім часом особливо значного поширення набуває застосування інформаційних інтернет-технологій у маркетингу як методології і практично-орієнтованого інструментарію ведення бізнесу, досліджень, впливу на цільову аудиторію. Вплив економічної глобалізації на формування і подальший розвиток інформаційних технологій та їх представлення на спеціалізованих ринках свідчить про процеси розширення масштабів ІТ-продукції. У роботі зазначено, що сучасний інтернет-маркетинг потрібно розглядати як новий вид маркетингу, який передбачає застосування традиційних та інноваційних інструментів і технологій у мережі «Інтернет» для визначення і задоволення потреб та запитів споживачів з метою отримання продавцем прибутку чи інших вигод. Ринок інформаційних технологій є одним з тих, що найбільш динамічно розвивається у світовій економіці. Інтернет-маркетинг і електронна торгівля все частіше доповнюють або замінюють традиційні форми взаємодії ІТ-компаній зі споживачем, тому все важливішим стає ступінь розвитку цих напрямів. Тому одним із основних напрямів зростання економіки України повинна стати підтримка стартапів та технопарків, що дозволить мобілізувати потенціал ІТ-сектору та розвинути інформаційну структуру держави.

Біографії авторів

Л. М. Петренко, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

канд. екон. наук, доцент,

доцент кафедри інформатики

та системології

В. О. Ніжегородцев, Державний податковий університет

канд. пед. наук, доцент,

доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-25

Як цитувати

Петренко, Л. М., Ніжегородцев, В. О., & Дубініна, А. В. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Державного податкового університету, (1), 49–62. https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2023.49-62