СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.33244/2617-4154-1(10)-2023-17-27Ключові слова:
соціальні мережі, англомовна компетенція, студентиАнотація
На сучасному етапі розвитку суспільства важко знайти сфери діяльності людини, на які б не вплинув розвиток технологій. Не є винятком і сфера освіти. Удосконалення системи вітчизняної освіти ставить перед викладачами завдання перегляду методики викладання, використання сукупності засобів, що формують компетенції студентів юридичних спеціальностей, які допоможуть у реалізації різних професійних можливостей, зокрема, в сфері вдосконалення знань юридичної термінології. Стаття є дослідженням актуальних аспектів використання соціальних мереж як середовища формування англомовної компетенції студентської молоді. Зазначено, що використання соцмереж для вивчення англійської мови у студентів набуває все більшої популярності. Нині набули гостроти та потребують комплексних поглиблених наукових розвідок питання щодо методичного обґрунтування використання соціальних мереж у навчальному процесі, їх впливу на забезпечення ефективної взаємодії між викладачем і студентами та студентів між собою як в умовах очного, так і дистанційного навчання. Висвітлення таких проблем та практична реалізація здобутих наукових результатів сприятиме оптимізації навчального процесу у сучасних умовах дистанційного навчання, що визначає актуальність і зумовлює вибір теми цієї статті. Перераховано ряд завдань, які вирішує викладач під час використання соцмереж при формуванні англомовної компетенції та наведено найважливіші кроки систематизованого і ефективного їх використання. Розглянуто три аспекти використання соцмереж у процесі навчання студентів іноземній мові.