Інформаційна система DocDream у забезпеченні автоматизації маркетингової діяльності установи

Автор(и)

  • Л. Петренко канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри інформатики та системології, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
  • В. Ніжегородцев канд. пед. наук, доцент, доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем, Державний податковий університет https://orcid.org/0000-0001-9434-0564
  • А. Дубініна магістрант 2 року навчання спеціальності «Маркетинг» https://orcid.org/0009-0006-4388-1110
  • Л. Іванова ст. викладач кафедри аудиту, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана https://orcid.org/0000-0001-8281-0370

DOI:

https://doi.org/10.33244/2617-5940.2.2023.23-38

Ключові слова:

маркетинг, інформаційна система, медична установа

Анотація

У статті розглядаються особливості впровадження підходів та технологій CRM у діяльність приватних медичних установ, які планують працювати у парадигмі клієнтського маркетингу. Представлено основні принципи побудови медичної інформаційної системи DocDream, яка призначена для інформаційної підтримки та автоматизації усіх видів діяльності сучасного медичного закладу. Описано основні складові частини інформаційної системи, зокрема в забезпеченні автоматизації маркетингової діяльності медичної установи. В інформаційній системі DocDream є можливість аналізу графіки, віртуальних образів із застосуванням імерсійних 3D-технологій і спеціального програмного забезпечення цифрової обробки та генерації зображень. В інформаційній системі закладена можливість про запровадження середовища віртуальної реальності, яка відбувається в електронній формі, робочі матеріали збираються у згруповані віртуальні бази даних, дозволяючи обʼєднувати індивідуальні знання співробітників в єдине колективне знання. Отже, результати роботи кожного медичного співробітника отримують можливість використовувати всі інші.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-15

Як цитувати

Петренко, Л., Ніжегородцев, В., Дубініна, А., & Іванова, Л. (2023). Інформаційна система DocDream у забезпеченні автоматизації маркетингової діяльності установи. Збірник наукових праць Державного податкового університету, (2), 23–38. https://doi.org/10.33244/2617-5940.2.2023.23-38